BALIKESİR
BANDIRMA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
E-İmza Yenileme
Okul/Kurum müdürleri, müdür yardımcıları, memurların;
Döküman Yönetim Sisteminde (DYS) kullandığı e-imzalar 3 yılda bir yenilenmektedir. Süresinin bitimine 3 ay kala (sisteme başvuru esnasında kaydedilen) e-posta ve sms olarak bilgi verilmektedir.
Personelin görevde olması durumunda son 1 ay kala başvuru yapılarak ücretsiz olarak e-imza yenilenmektedir. Öncesinde yapılan başvurular onaylanmamaktadır.
E-imza yenileme işlem basamakları ekteki kılavuzda belirtilmiştir.
Başvuru tamamlandığında mutlaka "T.C.Kimlik No-Adı Soyadı- başvuru e-imza kullanılarak yapılmıştır." şeklinde bandirma10@meb.gov.tr adresine e-posta gönderilmesi gerekmektedir.