1347
12:07
07.05.2024

 

Okul/Kurum müdürleri, müdür yardımcıları;

Döküman Yönetim Sisteminde (DYS) kullandığı e-imzalar 3 yılda bir yenilenmektedir. Süresinin bitimine 1 ay kala yenileme başvurusu yapılması gerekmektedir.

 

E-imza yenileme işlem basamakları ekteki kılavuzda belirtilmiştir.

 

Başvuru tamamlandığında mutlaka aşağıdaki form doldurularak, bandirma10@meb.gov.tr adresine e-posta gönderilmesi gerekmektedir. e-posta gönderilmeyen başvurular ile ilgili işlem yapılmayacaktır. 

 

E-İmza Başvuru İşlem Basamakları: /meb_iys_dosyalar/2023_12/18103529_16151738_eimza_bayvuru_adymlary4.docx

 

Excel Formu: /meb_iys_dosyalar/2022_12/16143531_e-imza_formu.xlsx

Yayın Tarihi: 07.05.2024