4877
14:24
04.01.2024

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI PERSONEL KİMLİK KARTI ALMAK İÇİN YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER;

 

Personel Kimlik Kartı almak isteyen personel, aşağıdaki belgeleri tamamlayıp, çalıştığı okul/kurum müdürlüğüne başvuracaktır. Okul/kurum müdürlüğü, belgeleri tarayıp üst yazıyla birlikte Müdürlüğümüze, Doküman Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden gönderecektir. Belgelerin asılları gönderilmeyecek olup, personelin okul/kurumdaki dosyasına konacaktır.

 

GEREKLİ BELGELER

 

1. Personel kimlik kartı alacak kişinin, MEBBİS - Kişisel Bilgiler Modülünden kişisel şifresiyle girip alacağı matbu dilekçe. (Personel Fotoğrafının alt kısmında bulunmaktadır.)

 

Dilekçede bulunan, "Kimlik Veriliş Nedeni" bölümü doğru bir şekilde mutlaka işaretlenmeli ve imza alanı imzalanmalıdır.  

 

2. Kimlik Kartları İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanmakta olup aşağıdaki Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ait IBAN'a 40 TL yatırılarak açıklama kısmına "T.C. - Ad Soyad - Personel Kimlik Kartı Bedeli" şeklinde yazılarak dekontu dilekçe ile birlikte DYS üzerinden İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilecektir.

 

Balıkesir İl MEM IBAN: TR73 0001 0017 3437 2851 9350 97


Açıklama kısmına "T.C. - Ad Soyad - Personel Kimlik Kartı Bedeli" şeklinde yazarak 40 TL ödeme yapılması gerekmektedir.

 

3. Zayi durumunda, resmi kayıp tutanağı varsa o tutanak, yoksa kişinin kendi el yazısıyla yazılmış bir kayıp tutanağı hazırlanıp okul/kurum idarecisi tarafından da imzalanarak belgelere eklenecektir.  

 

4. Yenileme durumunda, eski kimlik, okul/kuruma iade edilecektir. Okul/kurum müdürlüğü, eski kimliği müdürlüğümüze elden ya da posta yoluyla ulaştırmalıdır.  

 

ÖNEMLİ NOT Personel Kimlik Kartı için bilgiler ve fotoğraf, MEBBİS modülü üzerinden alınacağı için bilgilerinde hata olan ya da fotoğrafı eksik/eski olan personel başvurmadan önce bu bilgileri ilgili yerlere mutlaka güncelletmelidirler.

 

Yayın Tarihi: 04.01.2024